Velika nagradna igra

Web-stranica andelco.ba je trenutno u pripremi...

Što ako roba nije stigla na vrijeme?

Nije Vam stigla roba a prošlo je više od 25 dana od potvrde o slanju (stanje Dovršena/Poslana)?

1. Molimo Vas, provjerite imate li kod narudžbe navedenu ispravnu adresu dostave.

2. Molimo Vas, provjerite imate li na kući ili na stanu označeno poštansko sanduče na ime koje ste naveli u narudžbi. Paketi se obično ostavljaju u sandučetu, ukoliko se sanduče ne nađe, pošiljka se nema kome dostaviti i roba će biti vraćena dobavljaču.

3. Ako imate ispravno označeno sanduče, ali roba nije stigla, svratite na Vašu poštu da provjerite imaju li za Vas dopis ili paket iz inostranstva (to je važno jer na nekim poštama, pošiljke iz inostranstva stavljaju u druge pregrade). Ukoliko Vaše prezime počinje na slovo sa kvakom ili crticom, upozorite radnika pošte da traži pošiljku i na ime bez dijakritičkih znakova.

4. Ako ni na pošti nemaju pošiljku, molimo Vas da nas kontaktirate sa brojem narudžbe, putem naše korisničke podrške.

<p><span style="white-space: pre;">&nbsp;</span><strong>&nbsp;1. Zkontrolujte pros&iacute;m, že m&aacute;te v domě či bytě označenou schr&aacute;nku </strong>na jm&eacute;no, kter&eacute; jste uvedl/a v objedn&aacute;vce.<strong> Bal&iacute;čky chod&iacute; vět&scaron;inou př&iacute;mo do schr&aacute;nky</strong>, pokud nebude schr&aacute;nka nalezena, nen&iacute; komu z&aacute;silku doručit a zbož&iacute; bude vr&aacute;ceno dodavateli.</p>